سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمرین های ورزشی ایمن با وزنه

 بی90

 

یاری کننده می بایست وضعیت ورزش کار را پایین لحاظ قرار داده و خستگی وی را پیش گویی نماید. همینطور، یاری کننده بایستی از پیاده سازی تعادل و حتی بالا رفتن وزنه، پیروی از تکنیک های درست تنفس و پیاده سازی فرم درست بوسیله ورزش‌کار اطمینان نتایج نماید. اهمیت توان شخص یاری کننده به اندازة اهمیت هوشیاری وی وجود ندارد .

دستگاه ها، تمرین های ورزشی ایمن تری را نسبت به وزنه های آزاد ارائه می‌دهند. همینطور، دستگاه ها، به طور اتوماتیک ،مشخصاً یک عضل? بخصوص را غرض می‌گیرند. درین نوع تمرین ها، پروسه تقلب با استعمال از تیم های عضلانیِ ناخواسته ،دشوارتر می گردد. با این هم اکنون، از‌آنجا که حرکات جانبی در مجموع با محدودیت روبرو میشوند، دستگاه ها قدرتمند به ارائ? تمرین ورزشی جامعی نیستند .

در حین بالای راز بردن با دستگاه، نیازی به وجود اشخاص امداد کننده وجود ندارد، چون وزنه ها به یک باربند متصل گردیده اند و مستقیماً بالای راز ورزش کار قرار نمی گیرند. در بعضا از دستگاه ها، قابلیت تهیه و تنظیم شخص-به -شخص، بر پایه ی طول یا این که ارتفاع دست و پا نیست. این قضیه می‌تواند سبب ساز به عدم تناسب کافی و حتی بروز فشار بی گزینه بر مفاصل، در حین اعمال فشار ثانوی? ناصحیح خواهد شد. در بسیاری از باشگاه ها، دستگاه های حرکات جلو بازو6 و حرکات متمرکز پشت بازو7 از قابلیت و امکان تهیه برخوردار نیستند و میتوانند به جای اعمال فشار بر ناحی? پشت ?بالای دست و راستای ماهیچه ها پشت بازو، باعث به بروز فشار بی آیتم بر مفاضل آرنج گردند. 

1 . Resistance

3.       Movement

4.       Muscle

4        . Speed

5        . Free Weights vs. Machines

76 Biceps Curl Triceps Concentration

به صورت خلاصه، وزنه های آزاد، هنگامی شایسته ترین تمرین ورزشی را ارائه میدهند که قابلیت به کارگیری از اشخاص امداد کننده